OK
MégseOK
Adminisztratív munkatárs

OPERATÍV BESZERZŐT SEGÍTŐ ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS


Feladatok:



  • Rendszeres és eseti rendelési igények lebonyolítása, nyilvántartása;ekkel, illetve szállítókkal, továbbá reklamációkezelés;

  • A Társaság működéséhez szükséges kis értékű tárgyi eszköz, esetében költséggazdai, és minimális készletezési feladatok ellátása;

  • Részvétel a beszerzésekkel kapcsolatos szabályozások megalkotásában;

  • Számlázási információk szolgáltatása, számla ellenőrzések, beszerzési területhez tartozó kiszámlázások indítása;


Elvárások:



  • Heti átlag 18-20 óra munkavégzés

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok

  • Haladó szintű, magabiztos számítógépes ismeretek

  • Mielőbbi munkakezdés előny


Munkavégzés helye: 12. kerület


 Bér: br. 950 Ft/óra


 Jelenetkezés: fényképes önéletrajzzal a penzugy@biztospont.hu  e-mail címen



Email: penzugy@biztospont.hu